Vad lever vi för, om inte att göra livet mindre svårt för andra?

hej bloggen, jag har varit på stan med min mamma hela dagen från at jag vaknade nästan till kl 5. och sedan var jag med julia till halv 8 och åkte sedan och handlade med min mamma och pappa. och nu sitter jag är och snackar med elvedina på msn ska om en liten stund kolla på vampire diaries och sedan sova. imon ska jag till gekås.


det har kommit en ny kattegori i bloggen '' elvedina våldtar '' - där elvedina kommer slänga upp lite inlägg när hon orkar och har lust. för att slippa skaffa en helt ny blogg och inte ha tid med den så bloggar hon här hos mig, bellis ängel.

för er som undrar vem '' den där elvedina är '' så kolla här..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback