elvedina cimirotic
































har inte fått tillfälle och säga tack för allt du gjort och för allt du ställt upp på, du är en ängle utan vingar, och min andra halva, du e något som gör mitt liv helt, du e fantastisk och oemotståndlig. Du får mig och le och du ger mig dagar att minnas, du får mig att gråta av glädje, du höll mig uppe lika mkt som jag höll dig uppe och vi hade otrolig tid nu i sommar, jag hade saknat dig så otroligt och det var verkligen ett tomt hål som blev fullt. du är en person som man inte behöver skämmas för med varken det ena eller andra, du är en ärlig person och den bästa kompisen man kan hitta ett leende du gör på mina läppar finns bara en till som kan göra, du har ett hjärta gjort av guld, man kan driva med dig, och säga saker som andra skulle ta åt sig för, men du tar allt med en nypa salt och skrattar åt det och förstår mina skämt precis hur jag menar dom, du är som en syster för mig. och deet finns inget som jag ångrar. du är värd allt som finns och ge. du är värd det bästa som finns och ha. jag älskar dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback