ELMA KALJANAC ! ♥

jag älskar dig kuzz. och du är verkligen obeskrivlig med alla ord i världen skulle jag aldrig kunna beskriva hur mycket jag älskar dig och jag skulle aldrig kunna få dig och förstå hur tacksam jag är att jag har dig vid min sida. Du är glad, sprallig, och vi är som systrar. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta du har ett hjärta av guld och du är vacker och underbar. Du är helt perfekt. Vill bara att du ska förstå att jag är så lycklig som har en person som dig vid min sida finns inget bättre än detta. Du förstår mig och jag kan säga allt till dig för hur det än är, vad det än gäller vet jag att hoss dig kommer allt jag säger alltid att vara mellan mig och dig. volimte najvise ljubavi!

Grattis på din 18års dag!

ELMA BELLAS BABE » 2012-03-18 | 22:00:20

ÄLSKLING <3 Du förstår inte hur mycket du betyder för mig! ALLT vi har gått igenom och allt vi kommer gå igenom tillsammans kommer vara BÄST <3 Vi planerar reeedan nästa gång vi ska träffas innan du ens hade åkt iväg för vi saknar varandra så mycket! Jag skulle gjort allt för dej, och jag känner samma säkerhet att kunna berätta allt till dej.. som jag sa till en viss person '' bella får bara veta'' ingen annan! du är MIN KUDDE! <3 Jag kommer skrika på folk om dom kommer nära dej, NEJ AKTA, DU LIGGER PÅ MIN KUDDE, RÖR INTE DEN! <3 ALLT FÖR DEJ bby! :) love u mest, DIN babe elmic


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback