Nadija dzebo



älskling denna dagen har du länge väntat på.. och nu jävlar kom den tillägligt eller, Jag har känt dig 1 år men egentligen spelar inte det så stor roll för du har varit mitt kött och blod sen idag för 16 årseda. Du är någon som jag KLARADE mig utan men du är någon som jag aldrig hade KLARAT mig utan nu.. det är helt sjukt hur mycket jag älskar dig nadija och så lite som vi känt varandra är det sjuka minnen vi har, jag älskar dig tjejen och det kommer jag alltid att göra, vad som än händer kommer du alltid va min naja. Du är guld älskling, och med dig har jag mina dampigaste tillfällen och du och jag är bäst på överraskningar just saying. Du är verkligen som jorden för mig och elma min luft så utan er finns ingen jag. Din dag idag, och du är värd allt du önskar så jag hoppas din dag har blivit lyckad till alla pris. Du betyder så otroligt mycket hjärtat glöm inte det Grattis på din 16 års dag ! <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback