13 JANUARI 1996

dagen då min älskade vän ellen anthea zidar föddes.. min lilla ängel, mitt sol ljus, mitt hjärta min blomma.. en vän som finns där i alla lägen, en vän som har hjärtat där det ska vara någon som jag behöver och någon som gör mig glad över att bara lee.. idag fyller du 16 och nu är du ett helt år äldre.. idag är det dags för nya steg till ett vuxnare liv och nya insattser.. det är sjuk hur åren går och hur den stora skilnaden på dig syns tydligare och tydligare från år till år.. älskar dig min vän.. grattis på födelsedagen och hoppas att du får allt du önskar dig. du är värd allt och lite till.. min ängel utan vingar !















nya och gamla bilder.. jag älskar dig min skatt ! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback