merima redzovic'-

jag ville bara säga att jag älskar dig otroligt mycket, att du betyder allt och lite till för mig. Att sitta och prata med dig kan jag göra i flera timmar utan att ens märka av att tiden går och det är helt otroligt hur jag trivs med det. jag älskar att vara med dig, är trygg i din närhet. För när jag är med dig så vet jag att jag är med en riktig vän. Du är min först vän. Mellan oss är det från vaggan till graven. Vi ses inte super ofta men du är den som jag vet att jag alltid kommer kunna vända mig till. och du vet att det är det samma för dig! På senaste tiden har vi fått bättre kontakt än vad vi har haft förut och jag ska säga dig att det är det är något jag är otroligt glad för! Du känns som en syster för mig och det kommer du alltid att göra även om jag träffar dig varje dag eller bara en dag per år så kommer du alltid ha lika stor plats i mitt hjärta. Du är en vän som alla skulle behöva stunderna med dig, skratten med dig, dagar med dig, minnen med dig är saker som jag aldrig kommer att glömma som jag aldrig kommer suddas ut, som aldirg kommer att ändras, och alltid kommer att få mig att le. Ville bara att du skulle veta att du är något av det bästa som hänt mig ! / din bella !

juliaericson » 2012-02-03 | 00:09:28
URL: http://radiosignal.blogg.se/

sv; jag är sjuk med 40 graders feber, hosta och förkylning. Så inte är de något vidare med mig!



vad gör du? =)

Hoppas du sover gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback