Elvira Culesker

ville bara säga grattis på födelsedagen till min älskade kusin elvira. Idag är du 15 och jag vill att du ska veta att du betyder allt och lite till för mig, du finns där i vått och tort och en bättre kusin kan man inte önska sig. Du är sagolik, en underbar person, någon som man aldrig vill misstå. Du har sätt mig som knäppast och även så '' normal '' jag kan bli men du älskar mig ändå. Och det bästa med dig är att du är likadan. Du är så fantastisk och jag kan inte finna dom rätta orden att säga det med. Hoppas du lever ett underbart fortsatt liv. Med mig vid din sida ska vi dela ditt år som 15 åring. Till ett år du aldrig kommer glömma. Hoppas du fick alla dina önskningar i uppfyllelse för det är du värd, så underbar som du är. Grattis igen bebi.. ♥





JAG ÄLSKAR DIG ! (v.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback