nadija džebo

Min kusin nadija, är otroligt saknad, just nu har jag inget för mig och därför är jag gullig och berättar för hela världen att jag har en otroligt underbar kusin som heter nadija, hon gjorde mitt höst lov till något så värt att minnas att det inte går att beskriva, minnerna med dig älskling är något som jag aldrig kommer glömma och av någon andledning käns det som jag har känt dig hela livet, du är vacker, snäll och omtänksamn, vi är lika på många sätt. Du fick mig och må bra, och du har pratat med mig när jag inte orkat mer, du är något som är så obeskrivligt att jag inte kan förklara det med ord, du är min kusin, du är mitt kött och blod och något så bra som du är något man aldrig vill förlora. En person som älskar en fast dom vet ens dåliga sidor det är sån du är och jag älskar dej för precis det du är. Du är knäpp, och galen, fjantig och rak. Och du ska veta att det är få av dom saker som är bäst med dig. So if you wanna be perfekt? stay just the way you are !

älskar dig naja ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback