proud to be a kaljanac

nu sitter jag här igen och jag måste bara skryta lite  !!
MIN KUSIN SKA VARA MED I EN MUSIK VIDEO ...
japp jag tror mitt leende kommer bryta upp mina kinder
fan va stolt jag är att hon har lyckats!
kommer bli kul och kolla på det när det kommer ut.
då länkar jag även här i bloggen, tills dess
får vi längta tills nästa söndag som den görs !
cheka hennes blogg i länkarna '' elma' kusin ''


 

grattis älsklig, detta kommer gå bäst ! ♥

 

ELMA » 2011-05-28 | 10:30:08
URL: http://livinghigh.devote.se

BABE!! detta är min livs dröm, och hoppas det kommer gå bra! Kämpat som aldrig förr!!!!! <3 tack för att du finns där och stöttar mig! älskar dig mest, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback