IM A PROUD BELIEBER TAKE THAT BITCH !

stör mig på att folk inte kan låta andra vara, skulle justin bieber helt plötsligt dyrka djävluen?
han som typ '' ååh tack gud för jag står här idag, och för att du gav mig dettta livet och denna
chansen & so on '', han som gjorde en låt om att man ska be och shit och hade hela kyrko kören med sig
allt han säger handlar typ om hur mkt han älskar gud..
asså shit vart är världen på väg???
Joooovaana » 2011-05-26 | 15:53:51
URL: http://www.jovanapavlov.devote.se

aahahhaha! vem kallar honom en djävuls dyrkare? HAHHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!! han ser för mesig ut för att vara det.. förlåt :$

Jag menar ... det skulle bara INTE passa han xD håll dig till Gud Justin x) Plus har han gjort en tatonu där det står Jesus xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback