almac

min älskarde kusin, idag är det din dag, och jag hoppas du får en underbar dag.
Hoppas du har haft kul och får fina presenter, för det är du värd. Du är underbar
på alla sätt, och en person som jag ser upp till, en stark och självständig person
hjärtlig och känslig, men endå den starkaste ! du är bäst kusin
tack för alla underbara minnen, och fler kommer!



grattis på 19 års dagen kusin. jag älskar dig
Caroline :) » 2011-05-26 | 15:47:17
URL: http://lifeascarolinetahiri.blogg.se/

Grattis till henne :)

Almish » 2011-05-26 | 18:46:45

awe min käraste kusin <3

det va så gulligt de du skrev <3

du är en underbar kusin som jag ha och väldigt snäll och rolig du finns där när man behöver en och jag för dig och de du skrev om minnen fler kommer de ;) TACK KUSIN din text va s¨underbar tack tack tack tack !<3

volim te !:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback