underbar familj!

har aldrig insätt förut hur underbart det är och ha en familj, man tar det för givet så man tänker inte så mkt på det. Men det finns en kärlek inom familjen som aldrig kan slås, Mina bröder är helt underbara, även fast jag stör mig ibland så är det endå dom som jag alltid kommer ha vid min sida, sånna små exempel som man aldrig lagt märke till för man tar det för givet är typ, min bror som när jag e ledsen och han tröstar mig, eller när jag va i serbien när på berget och bara hade ricky och vara med då kom vi överrens och va som bästa vänner, och sedan när min bror är hemma (nino som inte bor hemma ) så kör han mig typ överallt och sånt, som man egentligen tycker är självklarigheter, men det är det som är det underbara när man tänker efter. Det är skönt och vara minst ibland, och det är skönt att ha äldre syskon och det är underbart att ha en familj och vända sig till ! LOVE LIFE WHEN I GOT YOU !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback