krivo mi je sve, kad sam bez tebe - allt är helt fel, när jag är utan dig

hejsan dagen började inte dirket som en av dom bästa, jag fixade ig och skulle gå ut till bussen då det började kännas oårdning, kolllade i väskan ohc hittade inte mitt busskort letade i hela hemmet missade bussen, och tillslut fick jag låna rickys när jag sedan hoppdes på att bussen fortfarande går kvart över. För den inte gör det så ofta på lördagar så var kvart över 1 den sista kvart över bussen på dagen. surt?, sen har jag ju punka på cyklen ännu bättre. men nu kommer bussen om 5 min. och jag ska INTE missa den. sen bär det av till stranden ! ♥

jag älskar dig merima redzovic  ♥

Meliha » 2011-07-03 | 18:06:59

Du är sjukt söt bella! :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback