Grattis i efterskott älskling

älskling, jag vet att detta är något du hört förut, JAG ÄLSKAR DIG. Och jag kommer aldrig tröttna på att säga det till dig, för det är ord rakt från hjärtat. Igår den 13/ 7 fyllde du år och för 15 årsen föddes min ängel. Du är underbar på så många sätt, och när jag tänker på dig, ekar ditt underbart söta skratt i mitt huvud, alla underbara minnen, och ord med och från dig. Du vet att du har mig i vårt och tort älskling. Du är något av det finaste jag har och vill aldrig förlora det, därför hoppas jag att om ett år, ska jag sitta och berätta för dig igen hur glad jag är att du är min vän, och gratta dig precis som jag alltid gjort. Hoppas att du lever i många underbara år, för det är du värd. Du är värd guld, för den underbart fina stjäl du har, inget är så bra, så vad jag en säger finner jag inte dom rätta orden för dig, du är otrolig på alla sätt och viss. en tjej jag älskar att se le, och en tjej som får mig och le, du är nått bland det finaste på vår jord, och helt ärligt tackar jag din mamma och pappa för att dom födde min ängel. Du är en gåva av gud, och att ha dig som vän. Är inte alla som får, och jag har haft tur så jag vill att du aldrig glömmer, att jag alltid kommer vara vid din sida, och älska dig till mitt sista andetag, älskling. vad som en händer kommer du alltid vara min bästa vän ... i mitt hjärta kommer du alltid ha en plats. Love is just a word. But when I say it to you, right frome my heart it's so much more, trust me !. älskar dig min vackra vän. Hilda, hildur, bästa vän grattis på din 15 års dag, och nu kan du glatt cykla förbi polisen utan hjälm ^^

JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback