merima redzovic

från vaggan till graven. ♥

hand i hand tar vi oss igenom allt. ♥

Det finns ingen vänskap som är lika stark som vårt band. ♥

Men vilket fall som helst, ska det allltid vara jag och du ! ♥


merima, är min vän från den dagen då jag kom hem från bb. och vi har hållt i hop sen dess, även om vi kanske inte alltid ses varje dag, så kommer våran vänskap alltid finnas kvar, hon är en vän som jag litar på, har kul med och vill ha livet ut, en vän som jag kan göra allt med och trivs med. Hon är precis en sån person som jag tycker alla behöver, hon gör mig glad när jag är ledsen, och finns där när jag mår dåligt, och jag tackar gud att han gav mig en sån underbar vän. jag älskar dig ! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback