Dag 3 – Mina föräldrar.

pappa: samir, och mamma: margit.

min mamma och pappa är underbara, och dom är inte skilda. Jag kan inte alls säga att jag skulle vilja byta ut dom, bara när jag är arg. Mina föreldrar gav mig liv, och det är jag tacksam över. Älskar dom över allt annat, även om dom kan vara överbeskyddade, och jobbiga ibland, men det är sånt som föreldrar ska vara eller ? har inte så mycket och säga om mina föreldrar, men min mamma är snart 46 och min pappa är 47. Pappa är född i bosnien och mamma i serbien, men hennes bakgrund är hon rumänsk och ungersk. Mammas mamma är tyvärr död och det var från min mormor jag fick namnet maria. Och min morfar bor hemma hoss oss. Min pappas föreldrar, alltså min farmor och farfar bor i landskrona. Underbar släkt och familj. har inget och säga mer om dom förutom att dom aldrig kommer få åka utomlands utan mig, inann jag flyttar hemifårn ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback