Dag 12 – I min handväska.

i min handväska ???
jag är inte den tjejiga typen som älskar väskor, och smink och smycken kläder och sådant, okej jag älskar att få nya kläder me hatar att shoppa, gillar att sminka mig när jag ska festa men är oftast osminkad, det är bara sådan jag blivit av att bli uppväxt på ett område där det faktist inte finns så stora skilnader på tjejer och killar där vi alla var med varandra vad vi en gjorde även fast vi har olika kön. Men tillbaka till ämnet, jag har som ni hittills kanske förståt ingen direkt handväska, men ibland har jag med mig en lite mer skolväsk aktig väska med mig, och i den har jag inget speciellt, oftast typ kofta ifall jag skulle börja frysa, min kamera och typ saker som egentligen inte borde vara där som godis m.m ibland nycklar och mobilen buss kortet, och lite sådana pilliga saker ... thats all i think

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback