Dag 11 – Mina syskon.

mina syskon.



Nino michelle. min äldsta bror och är 10 år äldren mig, alltså fyller han 26. han fyller två dagar före mig dvs 22 september, han är en otroligt bra bror på alla sätt, han har humor, och är inte allt för seriöss, han har ett sätt att få mig lee som ingen annan har, han är även en av dom som kan få mig på humör när jag minst tror jag kan lee. helt otorlig är vad han är och jag tackar gud att han är min bror. han är söt och snäll, precis som det ska vara, älskar honom, och han kommer alltid finnas i mitt hjärta, och minnerna lever föralltid kvar, och för varje gång vi ses får vi fler, som ni kanske förstår 26 år, då bor man inte hemma xd



Denny. näst äldsta bror, och har ingen bild med oss, av många andledningar, han är 7 år äldren mig, och ska fylla 23 i år den 16 oktober. jag och denny kanske inte är dom bästa syskonen, många säger att det beror på att vi är så lika, väldigt envisa båda två, och det finns många likheter mellan oss i betendet när man verkligen tänker efter. en av andledningarna till att vi inte har någon bild ihop är för att vi tål inte varandra mer en typ 10 min, vi är som en tom och jerry, han katten, och vill äta mig, men jag är för smart och kommer undan honom, och han blir mer och mer sur. det är den bästa förklaringen mellan honom och mig, men han är min bror och jag kommer endå alltid älska honom för den han verkligen är, för även om han är pain in the ass, så finns det även tillfällen då han är helt underbar och dom tillfällena får man inte glömma, han är söt, snäll och lite jobbig, men jag älskar han endå



Ricky. minst bort sätt från mig, en bror, men också min bästavän, han är 2 år äldren mig och fyllde år förra helgen, 7 aug. alltså är han 18 år nu. Vi har våra stunder där vi bråkar, men det kallas syskon kärlek, han är snäll, fin och underbar på alla sätt, och älskar honom, även om vi kan bråka ibland, Ricky är den av mina bröder som jag har bäst kontakt med. Beror nog mest på att vi har lätt att förstå varandra, ses mkt, har samma humor, och han vet precis hur jag funkar och jag vet hur han funkar, och det som gör att det är bättre mellan oss är att det faktist egentligen inte är så stor åldersskildnad på oss två. så det har varit med han jag spenderat sommar minnen utomlands med när vi varit med mamma och pappa och sådanna saker eftersom vi alltid varit dom ''små '' barnen i familjen. älskar honom för mycket för ord.


jag har knäppa syskon, men vem vill ha tråkiga och normala, jag älskar dom som dom är och dom ger mig glädje även fast jag ibland vill skjuta mig för jag är minst, men det är mesta dels chill :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback